پخت‌وپز خوشمزه و رنگی «در آشپزخانه کوچک من»

yemalilar.com عکس

کیک گلابی و بادام

لیلا خانم، آشپز حرفه‌ای و پرکار و خوش‌ ایده‌ای است که در آمریکا زندگی می‌کند. خودش نوشته آنقدر عاشق آشپزی است و آنقدر دست‌پخت‌اش عالی است که تصمیم گرفته بنویسد و از غذا‌هایش عکس بگیرد.
او گیاه‌خوار است و علاوه بر اینکه بیش‌تر غذا‌هایش را با دستور گیاهی می‌پزد، خوانندگان‌اش را هم تشویق می‌کند گیاه‌خوار شوند تا مهربان شوند.
لیلا در کنار نوآوری‌هایش در مورد غذاهای ایرانی، سراغ غذاهای فرنگی (فرانسوی، تایلندی، آلمانی، نروژی، مکزیکی و…) هم می‌رود و روش پخت‌وپز این غذا‌ها را مرحله به مرحله با عکس‌های باکیفیت و بزرگ، نشان می‌دهد.
حتی اگر علاقه‌ای به آشپزی نداشته باشید، با تصاویر و روش‌های لیلاخانم احتمالا وسوسه می‌شوید، سراغ آشپزخانه‌تان بروید؛ حتی اگر نیمه‌شب باشد.

نان، کیک و شیرینی، خورش، شکلات، سوپ، صبحانه، خشکبار و… فقط بخش‌هایی از دسته‌بندی غذاهای «آشپزخانه کوچک من» هستند.
بخش کوکو‌ها را دریابید با کوکوی عدس و لوبیا چشم‌بلبلی و کدو و… که با ساده‌ترین و کمترین هزینه و زمان، آماده می‌شوند و از بخش صبحانه و املت‌هایش غافل نشوید.

همۀ عکس‌ها را در «آشپزخانه کوچک من» ببینید:

3 Comments

  1. سمیه پاسخ

    سلام نمی دونم چرا تو سایت لیلا خانوم تصاویر باز نمیشن می تونید راهنمایی کنید

  2. نور پاسخ

    سلام دوست عزیز . خوشحالم که در سایت شما دستورات لیلا خانم را می بینم چون در سایت ایشون تصویر ها باز نمی شد . و مراحل کار را نمیشد دنبال کرد . باز هم ممنون

    1. گوشه

      البته دستورهای ایشان در سایت ما نیست و این نوشته فقط معرفی سایت آشپزخانه کوچک من است و برای دیدن دستورها باید سایت خودشان را ببینید.

نظر شما